Posted by : Unknown luni, 9 ianuarie 2017


 Descriere: O furnică duce-n spate.Va mai amintiţi ? Cântecelul care l-am învăţat la grădiniţă şi nu îl vom uita niciodată!! Haideţi copii vreţi să îl învăţăm ?

 Gospodina
de Otilia Cazimir


                           O furnică duce-n spate
                              Un grăunte jumătate.

                        – Încotro fugi, surioară?
                        – Ia, mă duc şi eu la moară!

                        Şi-s grăbită, şi-s grăbită,
                        Că mi-i casa negrijită,
                        Şi mi-s rufele la soare,
                        Şi copiii cer mâncare…

                        Nu, la noi în muşuroi
                        Nu e timp pentru zăbavă:
                        Că de n-am fi de ispravă,
                        Ar fi vai şi-amar de noi!

Blogul Canteceledeleagan.blogspot.com este un blog cu cantece , poezii, joculete fise de lucru, plansete de colorat si altele dedicat copiilor, parintilor si bunicilor. Cantecelul Gospodina a fost adaugat pe data de 10 ianuarie 2017 si este o poezie ce apartine de categoria poezii de copii.  Va asteptam cu drag sa reveniti pe blogul Canteceledeleagan.blogspot.com in fiecare zi pentru a vedea
ce noutati am mai adaugat pe blog. Asteptam comentariile si parerile dumneavoastra pe blog sau pe facebook.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cantecele si jocuri de copii mari si mici - Blogger Templates - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -