Posted by : Unknown duminică, 26 februarie 2017

Descriere: In aceasta frumoasa poezie este vorba de copii care daruiesc martisoare mamelor pentru a exprima dragostea nemarginita fata de cele mai scumpa fiinta de pe pamant .Mama !







 
Autor: Marin Moscu
 
Tu raza-mi esti si inaltare,
Esti implinirea mea sub soare,
Esti floarea mea de vis si gand,
Esti mama, dulcele cuvant,
Cupa de miere pe pamant,
Esti crezul meu dumnezeiesc.

Un martisor iti daruiesc,
Simbolul viu ca te iubesc!


Blogul Canteceledeleagan.blogspot.com este un blog cu cantece , poezii, joculete fise de lucru, plansete de colorat si altele dedicat copiilor, parintilor si bunicilor. poezia  a fost adaugat pe data de 26 februarie 2017 .  Va asteptam cu drag sa reveniti pe blogul Canteceledeleagan.blogspot.com in fiecare zi pentru a vedea
ce noutati am mai adaugat pe blog. Asteptam comentariile si parerile dumneavoastra pe blog sau pe facebook.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cantecele si jocuri de copii mari si mici - Blogger Templates - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -